Wednesday, February 25, 2009

resepsi

k pah dari tadika aulad telah menTAG saya nampaknya..

instructions:
Go to your photos folder in your computer
Go to the 6th folder of your photo
Go to the 6th picture in that folder
Put the picture on your blog and write a description of it
Invite 6 friends to join thee challenge
link them in your blog and let them know they have been
challenged



keterangan gambar:

gambar ini di ambil sewaktu resepsi national day philippine di jeddah tahun 08. inilah antara bidang tugas kerja mengikut suami di jeddah, tgas sebagai diplomat ( education consul ) haruslah mengeratkan hubungan dua hala dengan pelbagai negara dan konsulat yang ada di jeddah.selain dari resepsi hari kebangsaan, ada juga diadakan perlawanan bowling, tennis, takraw, ping-pong dan golf. untuk wanita pun tidak kurang aktivitnya seperti morning coffee dan demonstrasi memasak dan menggubah..walaupun di saudi wajib memakai abaya tetapi apabila ada event di hotel atau konsulat bolehlah dibuka abaya setelah memasuki premis tersebut.

selain dari itu tugas utama ialah menjaga pelajar di madinah, mekah, riyadh, sudan dan yaman..rumah saya selalu meriah dengan pelajar datang ziarah dan kami tak pernah sunyi dengan kawan-kawan selain dari orang conslate yang terdiri dari lebih 100 keluarga profesional termmasuk yang attach dengan nokia, ericson, hypermarket, medical dan lain-lain.

baiklah sekarang saya ingin meng TAG 6 orang ini :

1. ieta
2. adik-kamyl
3. kakak-mmj
4. bibah
5. lutfi
6. lemongrass

3 comments:

ibundo said...

tq kerana menyahut cabaran hehe..

mama_sal said...

thnx to u too k pah!

baby doctor said...

auntie..adik dah buat dah
cekidautt ;)

My mom passed away

2 Ramadhan bersamaan 18 Mei 2018 bonda pergi meninggalkan bumi yang fana' ini..setelah berjuang selama beberapa hari di hospital akib...