Wednesday, June 25, 2014

Japan Part Two



Before  I tell u about day three trip, I want to share the parking style in Japan. I am sure, we have watched the Tokyo Drift movie, so that's how we parked our car in the apartment's building. it is special!!
Its like ada tapak bulat dan kita kena letakkan kereta atas tapak tu..kemudian guna suis untuk pusing kereta ikut bentuk parking lot.lepas tu reverse masuk parking macam biasa and locked the gate!

ada satu lagi style, lepas masuk parking wheel akan pusingkan kereta naik ke atas..hehehe..yang nampak hanya parking kosong untuk kereta lain pulak..canggih

wheel of parking
Day 3

Hari ketiga, kami checkout dan bergerak sightseeing Bandar Osaka.
Bermula dengan Osaka Castle..
 



banyak gambar x larat nak upload...sorry geng!

Kemudian kami terus menuju ke Nara..Nara ni special...ada rusa yang banyak berkeliaran dalam taman..disondol2nya kita jika kita ada makanan a.k.a biskut yang dibeli di situ..patutla rusa2 yang dah tua2 tu kena kerat tanduknya sebab kuat sangat menyondol agaknya hahahaha..kat sini adik aamir menjadi perhatian orang jepun...kiranya adik aamir memang diminatilah oleh orang china dan jepun. Masa di Guangzhou dulu pon terkejar2 orang nak buat iklan dengan adik aamir heheh...muka bertuah!!

 
 


 
adik dapat kapal terbang kertas dari pakcik jepun
 

 
Lepas tu kami singgah di Kyoto, sehinggalah maghrib kami sampai di KOfu, berdekatan dengan Mount Fuji Alhamdulillah. Check in di hotel Kofu Inn..
 singgah di sini


 


No comments:

My mom passed away

2 Ramadhan bersamaan 18 Mei 2018 bonda pergi meninggalkan bumi yang fana' ini..setelah berjuang selama beberapa hari di hospital akib...