Wednesday, January 21, 2009

quran time!


"iqra' bismirabbikallazi kholaq, kholaqal insaana min 'alaq"

inilah rutin setiap hari ammar selepas maghrib 5 hari seminggu, mengaji al-quran dengan mama.tapi di hujung minggu off mengaji sebab nak keluar ke mana-mana atau orang datang rumah.setakat ini ammar dah baca pertengahan surah Al-Kahfi. tapi ada jugak time2 bulan mengambang tu "liat" ammar nak mengaji, buat macam2 alasan, sakit kaki la, lenguh kaki la, sakit tekak la, mama tetap tak kompromi kecuali betul2 sakit hehe...moga ammar jadi haafiz al-quran di masa akan datang macam abang2 kat madinah insyaallah

No comments: