Wednesday, December 8, 2010

'aamer dh bercakap!

Bila 'aamer dah mula bercakap, rasanya nak tergelak..so entertaining nengok dia bila cakap "no" berulang2 kali dengan jari telunjuk digoyang2kan tanda tak nak...atau dia cakap "lampu antik" lampu cantik, "nak tenok" nak tengok "nak angkat" nak dukungla...
dan macam2 lagik ayat2 biasa yang selalu dia dengar yang kengkadang kita faham, kengkadang ntah apa2 benda yang dicakapnya hehehe...

kalau pergi alamanda kat toycity ni la yang selalu kita nak elakk, tapi kalau dia nampak abislah..semua mainan nak dicuba tanpa takut2..ish2..punya susah nak ajak keluar..




apa2 pun 'aamer dh masuk 2 tahun 20 disember ni...kejap jek dh nak besar...abangnye dah nak masuk tingkatan 1 buka tahun depan..maknanya makin tua le mama ngan baba hehhee....sedar2lah diri..

No comments: