Thursday, March 18, 2010

children dayout


ada banyak chalet murah2 kat dalam ni

landak..spesis binatang yang ammar tak pernah kenal

seronok sangat dapat tengok kelip2 dlm gelap, cantik masyaallah macam lampu kelip2 kat pokok2..gambar tak boleh snap..salah coz akan takutkan kelip2

time2 free hujung minggu adalah amat berharga bagiku sekarang...sejak dua menjak duduk malaysia di asyik je kena outstation..dah le ujung minggu sibuk menyiapkan rumah sebelum ditinggalkan seminggu, tu yang bila ada masa bawak la si ammar n amer ke kuala selangor melihat kelip-kelip dan binatang yang pelik2 kat taman alam kuala selangor, naik bukit malawati bermain dengan monyet, jogging sekitar nature park, naik tren dll..seronokla budak2 dapat lihat keindahan ciptaan allah, menghargai dan memuji kebesaran pencipta..

No comments: